.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزنه‌بردار ايراني كنار نماينده اسرائیلی روي سكو ايستاد +عکس
وزنه‌بردار ايراني كنار نماينده رژيم صهيونيستي روي سكو ايستاد


خبرگزاری ایسنا با انتشار خبر و تصویر رقابت وزنه بردار ایرانی با ورزشکار رژیم صهیونیستی ، فدراسیون وزنه برداری را به چالشی بزرگ انداخت.

درحالی که نزدیک به یک ماه از رقابت های پیشکسوتان جهان می گذرد ، خبری منتشر شد که سازمان تربیت بدنی و فدراسیون وزنه برداری سعی در عدم انتشار آن داشتند. خبر رقابت یک وزنه بردار پیشکسوت ایرانی با نماینده اسرائیل . اتفاق مهمتر البته در لحظه اهدای جوایز است. جایی که نماینده ایران پایین تر از رقیب صهیونیست خود روی سکو ایستاده و این تصاویر حالا منتشر شده است. ایسنا در گفت و گویی با میر رسول رئیسی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری و سرپرست تیم اعزامی در این باره آورده است:« روزی که این مسابقه برگزار شد، آخرین روز رقابت‌ها بود و من برای انجام امور بازگشت به ایران، خارج از سالن رقابت‌ها بودم. بر این اساس مسوولیت را به "نجم‌الدین کرم‌اللهی"، نماینده حراست سپردم. پس از اینکه این اتفاق افتاد، به من خبر دادند و من هم تنها راهی که به فکرم رسید این بود که با سفارت تماس گرفته و کسب تکلیف کردم. من با "آقای کرمی" که مسوولیتی در سفارت ایران در لهستان داشت، تماس گرفتم و موضوع را گفتم. او نیز به ما گفت که مشکلی وجود ندارد. بنابراین اجازه دادیم که خدادادی به روی سکو برود.»

او ادامه داد: «وزنه‌برداری با سایر رشته‌ها از جمله کشتی متفاوت است. چرا که وزنه‌برداران با یکدیگر به صورت مستقیم رودررو نمی‌شوند. البته اگر ما به روی سکو نمی‌رفتیم،‌ همه مدال‌های روزهای پیش را هم پس می‌گرفتند.»

رییسی با انتقاد از منتشر شدن این خبر مدعی شد: «در روز آخر، با یکی از همراهان تیم بحث‌مان شد و فکر می‌کنم همین مساله باعث شده که وی با انتشار خبر، این مسئله را بوجود آورد. چون کسی آن جا نبود. کسی هم عکس نگرفت. ما همه عکس‌ها را از بین بردیم. حتی سی‌دی‌هایی که ما داده بودند را از بین بردیم. بنابراین فکر نمی‌کردیم که چنین اتفاقی بیفتد. البته آنها پرچم ما را داشتند و اگر روی سکو هم نمی رفتیم باز هم پرچم ما را خودشان بالا می بردند.»

موضع حسین رضازاده نسبت به این اتفاق هنوز سکوت بوده است. خبری که می تواند عواقبی سنگین برای این رشته ورزشی و سرپرست فدراسیونش داشته باشد.







استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1389
دست آقای رضازاده درد نکنه بعد از سی سال این دیگه چه کاریه؟؟؟؟
ش 2 آبان 1389
رضا زاده خودش تبلیغ بنگاه معاملات مسکن امریکایی رو تو شبکه دبی می کرد خیالی نیس براش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.